czwartek, 8 października 2009

Śniadanka

Dzień Dobry!

Wiadomo, w tygodniu czasu brak, więc naprawdę poczarować w kuchni mozna dopiero w weekend. Dziś będę przykładną kochanicą i pochwalę się jakie śniadanko zrobiłam dla mego ulubionego Testera:
Składniki (mozna wyczytać ze zdjęcia :) :
  • rzodkiewka
  • cebula
  • pomidorki koktailowe
  • oliwki (duzoooo :)
  • zolty ser
  • chleb zytni
  • masło
  • czosnek

Chleb opiekamy w tosterze i smarujemy masłem z wycisniętym do niego czosnkiem. Z pomidorków i oliwek tworzymy koreczki. Plasterki zołtego sera, rzodkiewkę i cebulę układamy na talerzu. Poniewać mój tester uwielbia sam komponować ostateczny wygląd kanapki, warzywa i nabiał lezą na talerzu, obok chleba :)

Smacznego!

A ja dostałam (znaczy zrobiłam sobie) pyszną kawkę taką ta TA, tylko tym razem z lodami :) A co tam! A potem była dokładka lodów (o ja grzeszna :P).

I wszystkiego Naj z okazji Dnia Chłopaka (który był w zeszłym tygodniu :P).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz